čtvrtek 22. března 2012

Řád strážců koruny a meče. Existuje?

Na počátku roku 2012 jsem se setkal s několika lidmi, kteří hovořili o tom, že jsou členové Řádu strážců koruny a meče krále železného a zlatého. Celá věc mě zaujala a to nejen proto, že v názvu tohoto řádu jsem vytušil Přemyslovce, ale především snad největšího Čecha krále Otakara II.

Dozvěděl jsem se, že v současné době by měl začít rozvíjet svoji činnost třetí řád tohoto řádu. Jako cestu do budoucna vidí zakladatelé tohoto třetího řádu uzavřenou, vysoce organizovanou skupinu lidí, kteří si mezi sebou předávají zkušenosti a učí se od někoho, kdo vede skupinu, ale který pro ně není bohem, ale autoritou. To by mělo umožnit každému najít sama sebe, pochopit fungování světa, státu, rodiny i jedince a najít svoji životní cestu a své místo v této společnosti. Tento řád si uvědomuje i tu skutečnost, že musí mít svoji činnost založenou na pevných morálních a duchovních základech, protože stoletou pravdou je "jestliže tyto základy nemáš, proti čemu bojuješ, tím se stáváš".

Z historie řádu jsem se dozvěděl, že samotný řád působí na Území našeho státu 85 let a že o založení třetiho řádu tohoto řádu se rozhodlo v měsíci prosinci 2011 jako jedna z alternativ další činnosti řádu. Tato alternativa se hledala z důvodu úmrtí velmistra tohoto řádu. Na můj dotaz co to je třetí řád řádu mi bylo vysvětleno, že každý řád může mít takzvaný druhý řád, což je řád ženský a řád třetí, který je buď řádem světským, nebo veřejným. Důležitou informací pro mě bylo zjištění, že tento řád chce opravdu vstoupit do veřejného dění a to tak, že se nebude zúčastňovat přímo veřejného života, nebo politiky, ale bude se snažit přivést nové voliče a stávajíci přesvědčit o tom, že je nutné vybrat do budoucího politického života osobnosti a ne bezvýznamné osoby, které se schovávají za nálepku politických stran. Byl jsem přesvědčován o  tom, že řád je vysoce vojensky organizovaný, bohatý a nezávislý na vnějším financování, nebo získávání jakýkoliv financí. Bylo mi striktně oznámeno, že řád uznává pouze osoby pracující, nebo vytvářející jakýmkoli způsobem hodnoty stejně jako osoby vytvářející pracovní místa pro jiné a zajišťující bezpečnost a zdraví občanů. Nebude podporovat osoby, které nepracovali, nepracují a nikdy pracovat nebudou. Tyto osoby berou peníze těm, kteří mají své již odpracováno a dnes se boji o to, zda budou mít důchody dostačující na bydlení a stravu.

Celé toto setkání mě velice zaujalo a snažil jsem se získat informace o tom jak se stát členem této organizované skupiny lidi, jejíž zásady na první pohled uznávám a schvaluji. Bylo mi řečeno, že se vše všichni ještě v letošním roce dozvíme.

Z celého tohoto setkání mám smíšené pocity, kdy nemohu říci, že bych celé této věci věřil, nebo nevěřil. Pravdou je, že řád takovýchto zásad a tahového významu by většina našich občanů přivítala. Takže věřme, že v průběhu roku 2012 nás opravdu někdo osloví a třeba nám ukáže na takové syny našeho národa, které bychom měli v blížících se volbách volit. V tom případě věčná sláva Řádu strážců koruny a meče krále železného a zlatého.

25 komentářů:

  1. Zajímavé těším se na další články

    OdpovědětVymazat
  2. Právě dokončuji diplomovou práci na téma "Jan Masaryk a jeho úloha v dějinách". Při studiu jsem narazila v encyklopedii Wikipedia na zmínku o jakémsi tajném slibu, který musel dát E.Benešovi za přítomnosti svého otce. Proto údajně nemohl spolupracovat s komunisty a stálo ho to život. Existence tohoto tajném řádu by mnohé vysvětlovala. Doufám, že zveřejníte více o tomto řádu.
    Děkuji

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě lepší než Holešovská výzva - Babišovo hnutí.

    OdpovědětVymazat
  4. V roce 1953 mi vyprávěla mamka, která se za války setkala v Terezíně s JUDr Miladou Horákovou zmiňovala, že Dr. Horákové někdo určitě pomůže, protože je vysoce postavenou členkou jisté společnosti. Morální kvality této ženy byly na úrovni předkládané kodexem tohoto řádu. Proto se domnívám a věřím, že zde existuje / existovala/ společnost výše uvedená. Až nyní si uvědomuji patřičné souvislosti.Rád bych se dozvěděl více o řádu jako takovém.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně každý zájemce s morálními zásadami je v našem řádu vítán. Další informace najdete na www.tretiradstrazcu.cz.

      Vymazat
  5. Super! Tento řád je konečně pro lidi co mají zodpovědnost a povinnost k druhým lidem a věří něčemu co je určitým skupinám u nás cizí!

    OdpovědětVymazat
  6. Hezky se to čte, ještě aby to byla pravda. Chce to více informací.

    OdpovědětVymazat
  7. Nevíte o čem diskutujete . Já jsem se snimi setkal. To nejsou lidi. Jsou jako vojáci . Krutí nekompromisní bez citu a pochopení . Jdou jenom za svým . Žádná demokracie , ale kult osobnosti . ZAKÁZAT . ZAVŘÍT . ZNIČIT .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dle mého názoru demokracie neznamená to, že si mohu dělat co chci. Je demokracie to, že se bojím vyjet na silnici a protože jedu 90km/h bude mne a mojí rodinu neustále někdo ohrožovat? Je demokracie to, že politik, který by měl dělat vše pro blaho občanů krade? Každý nad sebou potřebujeme mít nějaký bič!

      Vymazat
    2. Jestli jsou krutí a nekompromisní k tomuto způsobu demokracie, kde se dokola stále volí jen Ti samý lidé, jsem pro ně. Tahle pseudodemokracie mi příliš připomíná vládu jedné strany.

      Vymazat
    3. takže něco jako ve třicátých letech Německu??

      Vymazat
    4. Nevím o jaké organizaci anonymní pisatel hovoří, avšak třetí řád strážců je zde především pro občany této země. Za svým cílem opravdu jde, ale je to cíl znovunalezení důvěry ve vedení tohoto státu, a o navrácení morálky a hrdosti jako občana tohoto státu.

      Vymazat
  8. To co se tady píše je úplně super!Konečně by se měli dobře normální,hodní,poctivý a pracující lidé.A takhle by to mělo být.Jen by bylo dobré znát všechny zásady a stanovy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zázraky se nedějí, a proto normální, hodní, poctiví a pracující lidé nesmí být pasivní. Třetí řád strážců nabízí právě aktivitu všem, kterým slova jako morálka a čest není cizí, přejít do pomyslného protiútoku. Informace na www.tretiradstrazcu.cz. Bude nám ctí pracovat s každým, kterému není lhostejná upadající hrdost na náš stát a jeho vedení.

      Vymazat
  9. Každému odpovědńemu občanovi se musí lépe žiít ve společnosti kde jsou pravidla a řad . Když se podívám na udřene ruce svého otce je mi trochu smutno, že ještě dnes musí pracovat aby mohl žít jako člověk . Já pracuji , moje manželka pracuje , ale pořad se nám zdá , že děláme něco špatně . Mám dvě možnosti buď půjdu krást nebo půjdu do politiky . Vono je to skoro stejné . Nebo že bych se odsttěhova někam jinam . Ale zase ten táta . Byl sice u miliciońařů , ale pořad dělal . Je pravdou že z toho má hovno . Je mu 68 let pořád dělá . Já asi dopadnu hůř než táta . Von totiž celý život v něco věřil . Já nemám čeme . Že bych věřil tomuto řadu . Nevím mám už strach . Tak si nehrajte na tajemný a něco dělajte .

    OdpovědětVymazat
  10. Myslím, že největší síla spočívá právě v utajení. Není na koho útočit, koho medializovat, za koho se skrývat, kde hledat nejslabší článek. Neznám cíle řádu, ale kdo chce čehokoli dosáhnout, nemusí být nutně vykonavatelem.

    OdpovědětVymazat
  11. zase tolik tajný řád to nebude,když si tady o něm čtu, myslím,že pokud bude moc tajností, nikdo se o tom moc nedozví, nikdo s ničím nic neudělá a všechno ,i když potají zůstane , v tom lepším případě, stejné, v tom horším bude hůř atřeba i potají
    ......

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Včera jsem se dívala na pořad v televizi o naší historii, mluvilo se tam o spolku Mafia. Jsem udivená, doposud jsem o něm neslyšela a přitom tam byl Masaryk a zástupci tehdejších spolků a politických stran. Byli to vlastně členové tohoto spolku, kteří založili republiku.

      Vymazat
    2. Taky jsem se na to díval, nechápu proč tenhle pořad běží na druhém programu, ten by měli dával na 24 jako hlavní. Spusta lidí tohle neví. Jsem zvědavý na tenhle řád, jestli se jeho historie odvíjí od T.G.Masaryka tak je to super a odpovídalo by to jeho způsobům. On byl takový tajnůstkář a filosof.

      Vymazat
  12. Nádherný marketingový tah.
    Chybí jen podotknout, že z utajení vyjedou blaničtí rytíři pod vedením blahoslaveného chemika Kalouska.
    Pane bože, vidíš ten zoufalý lidský materiál, který v zoufalství uvěří všemu ???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blablabla, ty jsem taky jeden z těch co sedí za pecí a jen kritizuje. Co jsi udělal pro lepší svět? Asi ......

      Vymazat
    2. Není nezbytně nutné kritizovat, nebo urážet cokoliv o čem nic nevím, nebo nechci vědět.Třetí řád strážců nemůže v žádném případě obhajovat politiku v určitém smyslu vykořisťující a politiku, která připravuje občany této země o ideály, hrdost, morálku a optimismus do let budoucích.Právě názvu zoufalý lidský materiál my nevěříme. Nevěříme na blanické rytíře, věříme na sílu těch, kteří jsou morálně na výši a chtějí vlastním přičiněním nezištně něco dokázat nejen pro sebe, ale i svou vlast.

      Vymazat
  13. Vážení zájemci o třetí řád strážců. Diskuse kterou tady čtu je určitě na místě. Rozhodně pokud navštívíte naše stránky www.tretiradstrazcu.cz dozvíte se vše, co je třeba vědět. Pak již je jen další krok, uvěřit, že není nutné být jen pesimistou, kritzovat vše kolem sebe,ale svým přičiněním a intelektem se nezištně zasloužit o znovunalezení cti a hrdosti na svou zem. Třetí řád není tajný, ale naopak založený jako veřejný.Neodsuzuje ani nepropaguje žádnou politickou stranu, ale v žádném případě nechce stát stranou v souvislosti obsazovaní vrcholných činitelů tohoto státu, kteří napraví nelichotivý pohled vetšiny našich občanů na řízení státu,a udělá vše pro to,aby morálka a hrdost občanů našeho státu se zpátky navrátila.

    OdpovědětVymazat
  14. Stále mi nějak uniká system diskuse s anonymy a předchozími anonymy. Věřím že i různé druhy strachu existují, jako před ztrátou zdraví, ztrátou živobití... Nevím přesně koho má anonym na mysli kdo se schází v kostele sv.Máří v Chlumu. Rozhodně Třetí řád strážců je složen z úzkého kruhu morálně silných lidí, kteří prošli sítem důkladného výběru a z mojí pozice neznám mezi námi žádného bývalého policistu či kriminálníka. Z mého pohledu občané Chlumu můžou být hrdi na skutečnost, že třetí řád strážců si považuje možnost vyskytovat se v kostele sv. Maří a určitým zůsobem na tom můžou vydělat. Třetí řád strážců jak již bylo řečeno má jediný cíl. Navazovat na myšlenky a činy bývalých velikánů naší země a propagovat morálku a hrdost na svou vlast. Nic víc a nic míň. Nechápu tedy strach občanů Chlumu a věřím, že pokud tak opravdu je, není jediný člen řádu, který by nebyl ochoten se osobně sejít a vysvětlit podstatu řádu, bez anonymního strašení.

    OdpovědětVymazat

Nápověda:
Vkládat můžete příspěvek o rozsahu 1000 znaků.Po napsání příspěvku musíte zvolit v kolonce „Komentovat jako“ svůj profil na síti. Pokud chcete zůstat anonymní, zvolte možnost „anonymní“. Pak teprve zmáčkněte tlačítko „Publikovat“. Pak se Vám příspěvek vloží. Pokud jej chcete zkontrolovat, zmáčkněte dále tlačítko „Náhled“. Pro vkládání příspěvků je potřeba dodržet tento postup. Děkuji za pochopení

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.